Seminar:

Konkretni načrti za povečanje števila strank v digitalnem okolju?


KLJUČNO VPRAŠANJE


Je vaš marketing kos sodobnim kupcem?


  • Seminar

    Prijava je obvezna.
    Število mest je omejeno.

  • Četrtek, 04. oktober 2018

    ob 8.30 na Celovški 280 v Ljubljani.

  • Konkretni načrti

    Vsak udeleženec prejme priročnik s konkretnimi načrti digitalnih kampanj

Tržite kupcem, ki so spremenili nakupne navade


75 % nakupne odločitve je opravljene, preden se kupec prvič obrne na prodajalca. Spremljajte njihov nakupni proces in jih nagovorite v pravem trenutku.

Pripravite načrt povezovanja s strankami


Naučite se, kaj je načrt povezovanja s strankami in o čem morate razmisliti, ko ga pripravljate. Postavite stranko in reševanje njenih težav v središče svojega delovanja.

Uporabite sistem za odlično izkušnjo kupca


Uporabljajte marketinški informacijski sistem za sodelovanje med zaposlenimi, učinkovito iskanje ter pridobivanje strank in zadovoljevanje njihovih potreb.

Predavatelja


Imate veliko obiskovalcev spletnih strani, vendar pa jih nikakor ne znate spremeniti v kupce.
Predavatelja Iztok Golob in Matevž Kadak bosta na webinarju razkrila pristop, ki bo vaš marketing dvignil v višjo prestavo in izboljšal prodajo. Pohitite s prijavo.


Image

Iztok se že četrt stoletja ukvarja z vprašanjem, kako ob pravem trenutku ponuditi prave vsebine. Začel je kot radijski voditelj, bil časopisni novinar, za hobi postavljal spletne strani, zdaj pa ima za sabo že več kot 50 projektov na področju SEO optimizacije in digitalnega. Zanj se z visoko uvrstitvijo v Googlu zadeva ne konča, pač pa šele dobro začne.
Image

Matevž je predan prodajalec pri FrodXu. Njegov cilj je preprost: osredotočiti se na potrošnikovo zadovoljstvo in najboljšo izkušnjo ob kateri koli interakciji s podjetjem. Verjame, da je za to pomembna tudi prava vsebina, ki jo lansiramo v pravem trenutku - pri čemer je v veliko pomoč prav marketing automation.

Naučili vas bomo …


1Priprave vsebin, ki vabijo nove stranke Večina strank pred nakupom raziskuje na spletu. Vsebina vaše strani je v prvi fazi nakupnega iskanja najpomembnejše orožje.

2Kako prepričati obiskovalce, da vam dajo kontaktne podatke Anonimnim obiskovalcem ne morete prodati ničesar.

3Avtomatiziranega negovanja priložnosti Avtomatizirano negovanje s prilagojeno vsebino zagotavlja, da boste v trenutku nakupne odločitve prvi ponudnik, na katerega stranka pomisli.

4Učinkovite distribucije koristnih vsebin E-pošta in družabna omrežja so distribucijski kanal za uporabno vsebino, ki jo potencialne stranke delijo. Ne uporabljajte jih kot oglasno desko.

5Ocenjevanja pripravljenosti na nakup Pri zahtevnejši prodaji je potreben stik s prodajalcem. Analitika pripravljenosti zagotavlja, da boste stranko vedno poklicali pravi trenutek.

6Upravljanja prodajnih priložnosti Ko je stranka pripravljena na nakup, delo še zdaleč ni končano. Zaključevanje poslov je pomembna veščina. Kako pristopiti, da bo nakup zaključen?

7Merjenja uspešnosti Sledite in analizirajte celoten marketinško-prodajni lijak (od oglaševanja prek konverzije do zaključenih poslov) in posamezno dejavnost povežite z njenim vplivom na rezultate.

Komu je seminar namenjen?


 
  • podjetjem, ki imajo med 5 in 40 zaposlenih
  • zaposlenim v marketingu
  • komercialistom
  • prodajalcem

Kaj so povedali udeleženci?


Sanela Fejzić, TBA

Sanela Fejzić
Team building academy

"Ocena 5. Zaradi sistematicnega predavanja, konkretne in uporabne vsebine, prijetnega vzdusja ter dobrih predavateljev."

Jure Kobav, MItral

Jure Kobav
Mitral

"Jasno predstavljena tematika, na večino vprašanj sta imela jasne odgovore, smer razmišljanja..."

Maša Pirnat, MDS IT

Maša Pirnat
MDS-It

"Praktični primeri in napotki. Zelo v pomoč."

Vsak udeleženec seminarja bo prejel priročnik s konkretnimi načrti kampanj, tudi s primeri vsebin za ogrevanje kupcev.


Četrtek, 04. oktober 2018, ob 8:30 na Celovški 280 v Ljubljani.